ازهمه چيز

فرهنگی اجتماعی هنری

ورزش در محل کار
نویسنده : - ساعت ۱٠:٥۸ ‎ب.ظ روز شنبه ۱ امرداد ۱۳٩٠
 

با این که مطالب علمی وتخصصی این وبلاگ را تقریبا حذف کرده ودر یک وبلاگ کاملا تخصصی دیگر درج میکنم . با این حال نکات موضوع این پست برای همه کسانی که در طی روز ساعتهایی را پشت میز برروی صندلی نشسته اند ، مفید وقابل استفاده ، بلکه ضروری است .

چند تمرین کششی (stretching ) برای نواحی مختلف بدن را در اینجا آورده ام که انجام دادن آنها از بروز دردهای مختلف جسمی و کوتاهی عضلات که دراثر بیحرکتی طولانی ایجاد میشود ، جلوگیری میکند .

در هریک از این تمرین ها کشش را بمدت بیست ثانیه نگهدارید وبعد رها کنید .

کشش مچ دست وبازو

 

  

کشش بالای تنه ، کمر و شانه

 

کشش آرنج در جهت خم وراست کردن

 

کشش گردن وبازو

 

البته کشش مچ دست برای کسانی که با کامپیوتر کار میکنند بسیار ضروری است . در تصاویر زیر روش های صحیح وغلط استفاده از دست ها در حین کار با کیبورد وماوس نشان داده شده است :